Шаноўныя калегі!
Дадзеная дзелавая гульня можа быць прапанаваны вучням 5-11 класа.
Мэты вэб-квэста:
- папоўніць веды пра жыццё і творчасць Янкі Купалы;
- развіваць уменні карыстацца сэрвісамі web2.0;
- выхоўваць пачуццё гонару за сваіх суайчыннікаў.
Для размяшчэння вучнёўскіх работ вам неабходна мець акаўнт Google і стварыць уласную Google-прэзентацыю. Адкрыйце доступ да яе ўдзельнікам вэб-квэста, падзяліцеся з вучнямі спасылкай на прэзентацыю.
Напомніце ўдзельнікам, што лепшых вынікаў каманда зможа дасягнуць, калі ўсе будуць дапамагаць адзін аднаму, нягледзячы на выбраныя ролі ў камандзе (збіральнік інфармацыі, дызайнер, дакладчык).
Перад пачаткам работы ўважліва азнаёмцеся разам з удзельнікамі вэб-квэста з заданнямі і прапанаванымі інструкцыямі, крытэрыямі ацэньвання. Размножце на прынтары (або зрабіце копію для работы ў Інтэрнэце) для кожнай каманды бланк ацэньвання.
Калі вы вырашылі працаваць з бланкам ацэньвання ў Інтэнэце, то вам неабходна:
За выкананую работу каманда атрымае тры ацэнкі: самаацэнка, узаемаацэнка (ацэнка ад другой каманды) і ацэнка настаўніка. Вынік - сярэдняе арыфметычнае.
Калі вы вырашылі працаваць з бланкам ацэньвання ў Інтэнэце, то вам неабходна:
- Для кожнай каманды (сацыёлагі, біёграфы, даследчыкі творчасці, захавальнікі памяці) зрабіць асобную копію бланка ацэньвання (праз меню "Файл");
- Кожнай копіі даць новае імя (напрыклад, "Бланк ацэньвання_сацыёлагі");
- Адкрыць доступ да створаных дакументаў удзельнікам вэб-квэста.
За выкананую работу каманда атрымае тры ацэнкі: самаацэнка, узаемаацэнка (ацэнка ад другой каманды) і ацэнка настаўніка. Вынік - сярэдняе арыфметычнае.
Абарону вучнёўскіх работ можна заслухаць на ўроку беларускай літаратуры або на класнай гадзіне.
Жадаю плёну ў працы!
Вось так можа выглядаць выніковая прэзентацыя
(выканалі вучні 7 "А" класа ДУА "Сярэдняя школа №8 г.Ліды"):
Вось так можа выглядаць выніковая прэзентацыя
(выканалі вучні 7 "А" класа ДУА "Сярэдняя школа №8 г.Ліды"):
Комментариев нет:
Отправить комментарий